Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 17 september 2019

20:00 - 22:30
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
Hilko Mak

Agendapunten

  1. 1

  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 5, 6, 9, 10 en 11. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387389.

  3. 4

    Portefeuillehouder: H. Mak

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  4. 5

    Behandelwijze: M. Biemans

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  5. 6

    Portefeuillehouder: M. Biemans

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  6. 7.*

    Portefeuillehouder: M. Biemans

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  7. 8

    Portefeuillehouder: H. Verhees

    Stemuitslag

    voor 76%
    tegen 24%
    voor
    Raadsleden (16)
    tegen
    Raadsleden (5)
  8. 9

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd.


    Portefeuillehouder: H. Verhees

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  9. 10

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd.


    Portefeuillehouder: H. Verhees

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  10. 11.*

  11. 12.a

    Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 16 september doorgegeven worden aan de griffie, e-mail griffie@deurne.nl.

  12. 13

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  13. 14