Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 12 november 2019

20:00 - 22:30
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
Hilko Mak

Agendapunten

  1. 1

  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 4, 5, 6, 7 en 9. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387389.

  3. 4

    Portefeuillehouder: H. Mak

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  4. 5

    Portefeuillehouder: H. Mak

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  5. 6

    Initiatiefvoorstel presidium

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  6. 7

    Portefeuillehouder: H. Verhees

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)

    Amendementen

    Titel
    Amendement DOE!
    Amendement VVD

    Toezeggingen

    Titel
    Wegwerkzaamheden
  7. 8

    Portefeuillehouder: M. Biemans

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  8. 9

    Portefeuillehouder: M. Schlösser

    Stemuitslag

    voor 83%
    tegen 17%
    voor
    Raadsleden (19)
    tegen
    Raadsleden (4)
  9. 10.a

  10. 11

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  11. 12