Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 5 november 2019

20:00 - 22:30
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
Hilko Mak

Agendapunten

  1. 1

    Moties

    Onderwerp
    Helpdeskfunctie van de gemeente
  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 7 en 8. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387389.

  3. 4

  4. 5

    a. Kennis te nemen van de mededeling van de voorzitter van het centraal stembureau van de benoeming tot lid van de raad;
    b. kennis te nemen van de mededeling van de voorzitter van de raad aan de voorzitter van het centraal stembureau dat de benoemde tijdig heeft medegedeeld zijn benoeming aan te nemen;
    c. benoeming van een commissie tot onderzoek van geloofsbrieven;
    d. onderzoek van de geloofsbrieven;
    e. uitbrengen van schriftelijk verslag van de bevindingen van de commissie tot onderzoek van de geloofsbrieven en advisering inzake het te nemen besluit;
    f. besluitvorming door de raad over de toelating.
    Voor de duur van het onderzoek, genoemd onder d. wordt de vergadering geschorst.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  5. 6

  6. 7

    Portefeuillehouder: H. Mak

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)
  7. 8

    Coördinerend portefeuillehouder: M. Schlösser

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (22)

    Bijlagen

    Moties

    Onderwerp
    Aanplant extra bomen
    Landelijk stikstofbeleid volgen en daar niet het eigen beleid op te stapelen
    Lokaal beleid gemeente Deurne voor PFAS in grond
    Onderzoek oplossingen voor gratis parkeren centrum
    Snel en eenduidig beleid oplossen stikstofcrisis

    Toezeggingen

    Titel
    Beleid openbaar groen
  8. 10