Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 13 maart 2018

20:00 - 22:30
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
H. Mak

Agendapunten

  1. 1

  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 6, 7, 12 en 13. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387345.

    Besluit

    Van dit agendapunt wordt geen gebruik gemaakt.

  3. 4

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Mak (631037).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  4. 5

    De raad benoemt drie leden tot commissie tot onderzoek van de geloofsbrieven. Portefeuillehouder: H. Mak (631848).
    Het raadsvoorstel wordt zo spoedig mogelijk gepubliceerd.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  5. 6.*

    Portefeuillehouder: H. Mak (629082).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  6. 7

    Portefeuillehouder: M. Biemans (630067).

    Stemuitslag

    voor 86%
    tegen 14%
    voor
    Raadsleden (18)
    tegen
    Raadsleden (3)
  7. 8

    Portefeuillehouder: M. Biemans (627760).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  8. 10

    Portefeuillehouder: M. Biemans (629536).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  9. 11

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Verhees (627759).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  10. 12

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Verhees (629951).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)

    Moties

    Onderwerp
    Motie fietssuggestiestroken
    Motie vrachtverkeer
  11. 13.*

    Portefeuillehouder: M. Schlösser (630236).

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (21)
  12. 14.a

    Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 12 maart 2018 doorgegeven worden aan de griffie, telefoon 387345, e-mail griffie@deurne.nl.

  13. 15

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  14. 16
    Sluiting