Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 6 februari 2018

20:00 - 22:30
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
H. Mak

Agendapunten

  1. 1

  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 6 en 9. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387345.

  3. 4

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Mak.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  4. 5

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Mak.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  5. 6

    Portefeuillehouder: M. Biemans.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  6. 7.*

    Portefeuillehouder: M. Biemans.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Raadsleden (23)
  7. 8

    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd. Portefeuillehouder: H. Verhees.
    Ter vergadering is het voorstel doorgeschoven naar de vergadering van 13 maart 2018.

  8. 9

  9. 9.a

    Stemuitslag

    voor 27%
    tegen 73%
    voor
    Raadsleden (6)
    tegen
    Raadsleden (16)
  10. 9.b

    Stemuitslag

    voor 13%
    tegen 87%
    voor
    Raadsleden (3)
    tegen
    Raadsleden (20)
  11. 10.a

    Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 5 februari 2018 doorgegeven worden aan de griffie, telefoon 387345, e-mail griffie@deurne.nl.

  12. 11

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  13. 12
    Sluiting