- Locatie
Huis voor de Samenleving - Peelzaal
- Voorzitter
- Greet Buter
- Toelichting
-
De publieke tribune is geopend.
De vergadering is ook te volgen via de livestream.
Agendapunten
-
1Opening en trekken lijstnummer
-
2Vaststellen van de agenda van 4 november 2025
-
3
Op grond van artikel 17 van het Reglement van Orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 4 en 5. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden via griffie@deurne.nl of 0493-387711.
-
4
Portefeuillehouder: Tom Oomen
Dit voorstel wordt rechtstreeks aan u voorgelegd.
Bijlagen
-
5
Coördinerend portefeuillehouder: Tom Oomen
De Begroting 2026 en de bijbehorende bijlagen zijn te raadplegen via Home | Begroting 2026
Raadsvragen kunnen tot en met uiterlijk maandag 20 oktober gesteld worden.
Agendapunten 4 en 5 worden gelijktijdig behandeld maar apart in stemming gebracht.
16:30 – 17:45 uur eerste termijn raad
17:45 – 18:10 uur schorsing
18:10 – 19:00 uur eerste termijn college
19:00 – 20:00 uur dinerpauze
20:00 – 20:15 uur fracties geven aan of er wijzigingen zijn in de ingediende moties/ amendementen
20:15 – 21:30 uur debat over de ingediende moties en amendementen. College kan reageren als moties/amendementen gewijzigd zijn
21:30 – 22:00 uur besluitvormingBijlagen
-
6
Op grond van artikel 41 van het Reglement van Orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.
-
7Sluiting