Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

Begroting 2026

dinsdag 4 november 2025

16:30 - 22:00
Locatie

Huis voor de Samenleving - Peelzaal

Voorzitter
Greet Buter
Toelichting

De publieke tribune is geopend. 
De vergadering is ook te volgen via de livestream.

Agendapunten

  1. 1
    Opening en trekken lijstnummer
  2. 2
    Vaststellen van de agenda van 4 november 2025
  3. 3

    Op grond van artikel 17 van het Reglement van Orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 4 en 5. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden via griffie@deurne.nl of 0493-387711.

  4. 5

    Coördinerend portefeuillehouder: Tom Oomen


    De Begroting 2026 en de bijbehorende bijlagen zijn te raadplegen via Home | Begroting 2026
    Raadsvragen kunnen tot en met uiterlijk maandag 20 oktober gesteld worden.
    Agendapunten 4 en 5 worden gelijktijdig behandeld maar apart in stemming gebracht.
    16:30 – 17:45 uur eerste termijn raad
    17:45 – 18:10 uur schorsing
    18:10 – 19:00 uur eerste termijn college
    19:00 – 20:00 uur dinerpauze
    20:00 – 20:15 uur fracties geven aan of er wijzigingen zijn in de ingediende moties/ amendementen
    20:15 – 21:30 uur debat over de ingediende moties en amendementen. College kan reageren als moties/amendementen gewijzigd zijn
    21:30 – 22:00 uur besluitvorming

  5. 6

    Op grond van artikel 41 van het Reglement van Orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  6. 7
    Sluiting