Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

dinsdag 31 oktober 2023

20:00 - 22:30
Locatie

Cultuurcentrum Deurne

Voorzitter
Greet Buter
Toelichting

De publieke tribune is geopend. De vergadering is digitaal te volgen via Raadsvergadering dinsdag 31 oktober 2023

Agendapunten

  1. 1
    Opening en trekking lijstnummer
  2. 2

  3. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunten 4-9 en 12-14. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl

  4. 4.*

    Portefeuillehouder: Tom Oomen

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (3), VVD (3)
  5. 5

    Portefeuillehouder: Tom Oomen

    Stemuitslag

    voor 52%
    tegen 48%
    voor
    Doe! (6), PGP Deurne (3), VVD (3)
    tegen
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Onafhankelijke Groep Deurne (3)

    Amendementen

    Titel
    Amendement BTD - Bijdrage Ondernemersfonds
    Amendement ondernemersfonds DNU en OGD
    Amendement Ondernemersfonds VVD, DOE! en PGP

    Moties

    Onderwerp
    Motie BTD - Ondernemersfonds Good Governance
    Motie BTD - Ondernemersfonds OZB infoflyer
    Motie 'Een betere start voor het ondernemersfonds' (PGP Deurne, DOE! en VVD)
    Motie verbeteringen aanbrengen in Ondernemersfonds (OGD en DeurneNU)
  6. 6

    Portefeuillehouder: Riny van Rinsum

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (3), VVD (3)

    Amendementen

    Titel
    Aanvraag subsidie Techniek met 'n Ziel
  7. 7.*

    Portefeuillehouder: Riny van Rinsum

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  8. 8.*

    Portefeuillehouder: Riny van Rinsum

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  9. 9.*

    Portefeuillehouder: Riny van Rinsum

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  10. 10

    Portefeuillehouder: Marinus Biemans

    Stemuitslag

    voor 95%
    tegen 5%
    voor
    Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
    tegen
    50PLUS (1)
  11. 11.*

    Portefeuillehouder: Greet Buter

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  12. 12.*

    Portefeuillehouder: Greet Buter

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  13. 13

    Portefeuillehouder: Greet Buter
    Dit voorstel wordt u rechtstreeks voorgelegd.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    50PLUS (1), Burgerpartij Transparant Deurne (2), DeurneNU (5), Doe! (6), Onafhankelijke Groep Deurne (3), PGP Deurne (2), VVD (3)
  14. 15

    Voorzitter Frank van Tilburg brengt de raad op de hoogte van de voortgang van de raadswerkgroep.

  15. 17.a

    Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 30 oktober doorgegeven worden aan de griffie via griffie@deurne.nl.

  16. 17.b

  17. 17.c

  18. 18

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  19. 19
    Sluiting