Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Vergadering gemeenteraad

donderdag 16 april 2020

20:00 - 20:15
Locatie

Hal gemeentehuis Deurne

Voorzitter
Hilko Mak
Toelichting

Om veiligheidsredenen vanwege het coronavirus zal de publieke tribune gesloten blijven.

Agendapunten

  1. 2

  2. 3

    Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunt 4, 5 en 6. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387389.

  3. 4.*

    Portefeuillehouder: Hilko Mak

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Burgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)
  4. 5

    Portefeuillehouder: Helm Verhees

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Burgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)
  5. 6

    Portefeuillehouder: Helm Verhees


    Technische vragen kunnen schriftelijk ingediend worden tot en met 12 april.

    Stemuitslag

    voor 100%
    voor
    Burgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)
  6. 7.a

    Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 13 april doorgegeven worden aan de griffie via griffie@deurne.nl.

  7. 8

    Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.

  8. 9