- Locatie
Hal gemeentehuis Deurne
- Voorzitter
- Hilko Mak
- Toelichting
-
Om veiligheidsredenen vanwege het coronavirus zal de publieke tribune gesloten blijven.
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
Bijlagen
-
3
Op grond van artikel 14 van het Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden van de gemeenteraad kunnen burgers het woord voeren bij de agendapunt 4, 5 en 6. Degene die van dit spreekrecht gebruik wenst te maken, dient dit 24 uur voor aanvang van de vergadering te melden bij de griffie, e-mail griffie@deurne.nl; telefoon 387389.
Bijlagen
-
4.*
Portefeuillehouder: Hilko Mak
Stemuitslag
voorBurgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)Bijlagen
-
5
Portefeuillehouder: Helm Verhees
Stemuitslag
voorBurgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)Bijlagen
-
6
Portefeuillehouder: Helm Verhees
Technische vragen kunnen schriftelijk ingediend worden tot en met 12 april.
Stemuitslag
voorBurgerpartij Transparant Deurne (1), CDA (1), DeurneNU (1), Doe! (1), Progressief Akkoord / GroenLinks (1), PvdA (1), VVD (1)Bijlagen
-
7.a
Opmerkingen over de besluitenlijst kunnen tot en met 13 april doorgegeven worden aan de griffie via griffie@deurne.nl.
Bijlagen
-
7.b
Bijlagen
-
7.c
Bijlagen
-
7.d
Bijlagen
-
8
Op grond van artikel 36a van het Reglement van orde is er een vragenuur. Leden van de gemeenteraad, die tijdens dit vragenuur vragen willen stellen, melden dit onder aanduiding van het onderwerp 24 uur voor aanvang van de vergadering bij de voorzitter.
Bijlagen
-
9
Bijlagen